O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

poniedziałek, 28 lutego 2011

Tęskno do lata ....

Jako, że bardzo już tęskno mi do lata, postanowiłam poszukać słońca we wspomnieniach i zajrzałam do moich starych zdjęć ... Podróżując przez pół Polski i kawałek świata w pewnym momencie dotarłam do niedalekiej wsi i natknęłam się na pewnien osobliwy przedmiot - bryczkę dla kuca. Bryczka była stara i zniszczona, została później rodzinnie odnowiona, a renowacji tej moja ręka również się przysłużyła - ozdobiła tylną deskę w koński motyw :o) Stąd bryczka pojawiła się dziś na blogu... A morał tego posta jest taki, że również i bryczka dla kuca może stać się przedmiotem decoupage'u :o)




A tutaj sprawczyni zamieszania, dla której całe to przedsięwzięcie zrealizowano - kucyk Łatka. Z tyłu zaś Goldi niepocieszona, że to nie ona tym razem jest w centrum uwagi.

Poniżej koziczka Rosa, wierna towarzyszka Łatki, która właśnie próbuje dobrać się do mojego orzeźwiającego trunku.... Ach, LATO, proszę Cię, przybywaj!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz