O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

wtorek, 20 września 2011

Podziękowania i Hello Kitty

Na wstępie bardzo chciałabym podziękować za wszystkie miłe komentarze, które znajduję pod starszymi postami i za które jak dotąd nie udało mi się jeszcze podziękować. Rzadko sięgam wgłąb mojego bloga i niektóre komentarze odkrywam całkiem przypadkiem. Dziękuję więc wszystkim bardzo serdecznie!
Jestem też pod wrażeniem ilości komentarzy pod naszym candy :o) Nie spodziewałam się takiej ilości głosów, a do losowania jeszcze trochę czasu mamy :o) Super! Postaram się dziewczyny Was wszystkie odwiedzić, ale dajcie mi proszę troszkę czasu.
A dziś troszkę inaczej niż zwykle, bo takich tematów w naszej galerii generalnie nie ma - dziecięco. Na zamówienie powstał segregator z Hello Kitty, jego zdjęcia prezentuję poniżej. Ot, klasyczny decoupage serwetkowy i nic ponad to. Segregator ma już swoją małą właścicielkę :o)
A ja muszę podejść bardziej ambitnie do swej twórczości, bo ostatnio zbyt dużo tej klasyki... Pora pofantazjować, wakacje przecież już dawno się skończyły ;o)

2 komentarze:

  1. Słodziutki segregator dla dziewczynki.
    Co do szafeczki na moim blogu to mam w planie zrobić różne wersje, więc również szafeczkę na klucze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana wszystkimi pracami na tym blogu!! :) Bardzo się cieszę z tego ogłoszonego candy, bo dzięki niemu tu trafiłam, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń