O mnie

Moje zdjęcie
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

niedziela, 24 lutego 2013

Krzesła dla kawiarni Croque Madame w Warszawie


W ostatnim czasie miałam przyjemność wykonywać krzesełka oraz skrzyneczki dla nowo otwartej kawiarnio-piekarni Croque Madame przy Nowym Świecie w Warszawie.  Przecudna i przepyszna kawiarnia w klimacie francuskim - biel, szarość, lawenda, czyli wszystko to co lubię najbardziej. Przepiękna aranżacja lokalu,  świeżutkie, pachnące pieczywo, smakowite przekąski i słodkie pyszności wręcz urzekają klientów.


 




 









 
Jako, że podczas mojej wizyty Croque Madame prawie cała wypełniona była gośćmi, nie byłam w stanie uchwycić ciekawych zdjęć, dlatego też odsyłam Was na FB oraz poniższe blogi – tam zobaczycie pełny wygląd kawiarni i poczytacie o tych wszystkich pysznościach!


11 komentarzy:

  1. Śliczne krzesła, a ta malowana podłoga cudowna! Ciekawa jestem czy oryginalna.
    Kochana, a co tam z Twoją galerią? Widać, że nadal tworzysz więc nadzieja na lepsze jutro jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Podłoga oryginalna, acz są to płytki ceramiczne :) Galeria w zawieszeniu, ale ja tworzę, nie poddam się :) Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  2. Piękną pracę wykonałaś, a kawiarnia swym wyglądem aż zachęca do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawiarnia jest cudna, koniecznie trzeba tam zajrzeć :)

      Usuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawał dobrej roboty!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Great project, so vintage, shabby and beautiful, I love all:-)
    Hugs, Biljana

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za miłe komentarze i pozdrawiam ciepło!
    Thank you Biljana!

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę a ja tam po bagietki jeżdżę jak mam chęć zjeść prawdziwą francuską bagietkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tu sielsko, mogłabym już tu zostać do rana, ale i to pewnie byłoby mało... Zakochałam się w Galerii Laven! Czuć to dobrego ducha. Pozdrawiam, Edyta.

    OdpowiedzUsuń