O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

czwartek, 30 maja 2013

Kwiecisty wianek

Remont prawie zrobiony, ale wciąż nie mogę nic pokazać, bo brakuje mi detali  i dodatków. A to na kominie brakuje świecznika i pociętego drewna tuż obok, gdzieś znowu na cegle chcę powiesić stare okno, ale że ma się ono zgrać ze starym pianinem, które czeka w kolejce do przeróbki to ściana wciąż niekompletna i niezaaranżowana. Na ścianie z pruskiego muru wciąż brakuje dodatków... A w oknach nie ma firanek... Pochwaliłabym się przerobionym stołem, ale wciąż do zrobienia są krzesła... Pokaże więc tylko fragmencik kawałka jednej zaaranżowanej ścianki - choć do wymiany wciąż jest widniejący na zdjęciach wypoczynek i poduchy ... A fragmencik pokażę tylko ze względu na to, że ostatnio poczyniłam sobie kwiecisty wianek, i tak mi się on podoba, że nie mogę się oprzeć, żeby  się nie "pochwalić". No i dawno mnie nie było na blogu ... Mam nadzieję, że już niebawem pokażę więcej... Ale niestety, gdy wszystko robi się własnymi rękami przy mocno ograniczonym budżecie i czasie, to wszystko tak długo trwa, ale za to sprawia wiele radości  :)
P.S. Pamiętam o wyróżnieniach i strasznie mi wstyd, ale brak czasu... przepraszam!











1 komentarz:

  1. Śliczny. Chciałabym kiedyś sprawić sobie taki! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sol/Monique

    PS. W wolnym czasie zapraszam do mnie na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń