O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

środa, 23 września 2015

Dekor ścienny shabby chic Sweet Home

Na początek dekoracja na ścianę... Dekoracje w podobnym klimacie zrobiłam kiedyś dla siebie, teraz troszkę urozmaiciłam  i chcę puścić je w świat :) To duży dekor w rozmiarze 45 x 55 cm wykonany z wiekowych desek. Wianek o średnicy 30 cm. Ozdobny dekor i mały domek zdobiony metodą decoupage urozmaicają aranżację.


3 komentarze: