O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

sobota, 18 listopada 2017

Kawka zegary / Kawka clocks


Witajcie po przerwie…
Z powodów osobistych długo mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że leniuchowałam ;)
Pomagałam mężowi w nowym projekcie. Z jego zamiłowania do starych zegarów powstała Kawka – stylizowany na staro zegar skrzyniowy.  Poniżej zdjęcie poglądowe, a ja z przyjemnością zapraszam na stronę Kawka .  Będzie mi miło jak polubicie stronkę na fb.
A już niedługo świąteczne dekoracje. Pozdrawiam Was ciepło !

https://kawkazegary.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz