O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

czwartek, 19 lipca 2018

Szkatułki personalizowane / Prezenty personalizowane




2 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam wybór właściwego prezentu jest bardzo ważny i ja również jestem zdania, że jak najbardziej warto jest wiedzieć co nieco na temat pomysłu na prezent dla koleżanki. Właśnie dlatego ja polecam przeczytanie wpisu https://zamowprezent.pl/co-kupic-kolezance-koledze-z-pracy gdzie ta kwestia została bardzo dokładnie wyjaśniona.

    OdpowiedzUsuń