O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

piątek, 15 kwietnia 2011

Skrzynka z kogutami i jajka, których nie miało być wcale....

Jakiś czas temu powstała skrzynka na klucze, z kurami właśnie - motyw znany i oklepany wszem i wobec, acz wciąż mi się podoba.... Skrzynka długi czas stała gdzieś w domu niewykończona w środku, niewylakierowana odpowiednią ilość razy. Jako, że Święta za pasem postanowiłam ją odkurzyć :o) no i pokazać, bo kury na czasie....


A poniżej jajka z motywem jakim? Oczywiście wszystkim znanym ;o) Jajek nie miało być wcale, bo nie lubię robić rzeczy małych.... No, ale że Święta, to by wypadało.... I chociaż robi się je szybciutko to kompletnie nie na moje nerwy jest ich lakierowanie. Pewnie nie mam jakiegoś cudownego patentu na lakierowanie rzeczy mikro, dlatego zdecydowanie wolę przedmioty makro. I tak jajka się świecą strasznie, choć lepiej wyglądały, gdy lakieru nie miały wcale. Ale stwierdziłam, że lakierem w sprayu pewnie będzie najszybciej i najłatwiej. Może i było łatwiej, ale efekt nie okazał się tak fajny jak przed lakierowaniem.... Morał więc taki, że nie ma co iść na łatwiznę. Ponadto, jak oglądam jajka na blogach niektórych dekupażystek (szczególnie te ażurowe cudne wydmuszki) to składam wielki szacun dla ich wprawnych rączek i chowam swoją głowę w piasek obiecując poprawę w przyszłym roku!


I jeszcze takie w odcieniach różu, poleciały w świat, stąd tylko jedno zdjęcie się ostało ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz