O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

piątek, 27 maja 2011

Czas na herbatę...

Zniknęli obserwatorzy... co prawda mało ich, ale zawsze miło, gdy ktoś podgląda :o) Tym razem czas na herbatę - powstała herbaciarka. Wymalowana na ciemny brąz, pobielona jasną farbą. Ozdobiona różami, ciut podmalowana, Tea time wypisany odręcznie... I jest...

4 komentarze:

  1. Napis, jak na ręczną robotę bardzo ładny!:) Mi się zawsze ręka trzęsie jak mam ręcznie robić napisy i wychodzą koślawce:P
    Bardzo łądna herbaciarka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwatorzy juz Ci wrocili, tez mialam takie znikniecia:)
    Herbaciarka bardzo oryginalna, podoba mi sie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful, I am your newest follower too:-)
    Have a nice weekend, hugs Biljana

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za miłe komentarze :o) / thank you for nice comments!

    OdpowiedzUsuń