O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

piątek, 6 maja 2011

Piękne lustro - klatka z ptaszkiem

Stoi sobie u mnie w galerii takie oto duże lustro w kształcie klatki, z ozdobnym ptaszkiem u góry. Zdecydowałam się je pokazać, bo jest piękne, i choć może te zdjęcia tego nie oddają, lustro to robi niesamowite wrażenie. Jeszcze większe pewnie by sprawiało zawieszone na ścianie, jakkolwiek jako że jest na sprzedaż, nie wieszamy go, bo też i waży co nie miara... . Ciekawe jak długo będzie czekać na swojego nabywcę... choć, jak się nie sprzeda, to się nie obrażę, bo oczyma wyobraźni widzę jak pięknie prezentowało by się u mnie w domu :o). Mocno się zastanawiam, czy go sobie nie zostawić. Lustra te są produkowane w krótkich seriach, kto wie czy się jeszcze powtórzą....








5 komentarzy:

  1. precioso que cosas mas bonitas divinas un beso

    OdpowiedzUsuń
  2. lustro jest przepiękne!!!!!!!!!!!
    och, gdyby mnie było stać na takie, to myślę że nie wahałabym się ani sekundy i kupiłabym je

    cudne

    wielki ukłon dla Osoby, która je stworzyła

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lustro, natrafiłam na ten post podczas poszukiwań takiej "klatki lustra" i dech mi zaparło w piersiach na widok tego cudeńka. Czy jest jeszcze na sprzedaż? Chętnie bym kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można zamówić takie lub podobne lustro i jak plus minus jest jego cena ?

    OdpowiedzUsuń