O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

czwartek, 10 listopada 2011

Moje pierwsze ozdoby w klimacie Świąt ...

W końcu odzyskałam własny komputer! Po ponad tygodniowym pobycie w serwisie działa jak nowy! I w końcu mogę coś skrobnąć na blogu :o) Ponieważ na użyczonym sprzęcie, ze względu na brak praktycznie wszystkich koniecznych programów zbyt wiele nie mogłam podziałać, więc spożytkowałam czas na zrobienie moich pierwszych świątecznych ozdób - koniki, reniferki, aniołki, łyżwy - wszystkie w tym samym nutowym klimacie. Brakuje na zdjęciu tylko choinek, ponieważ zapomniałam zrobić im zdjęć przed zapakowaniem w folijki, a jak wiadomo z folią zdjęcia są nieatrakcyjne, więc choinek nie ma... Czas również upływał mi na aranżowaniu Galerii - zawitały już Święta! Ale to w następnym poście.... Pozdrawiam ciepło!








7 komentarzy:

  1. Same wspaniałości. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają!!! Przeurocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudności :)

    przy okazji zapraszam na małe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, a najbardziej podoba mi się konik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tutaj za Anią i jestem zachwycona!!!
    Motywy bliskie mojemu sercu. Szczególnie świetny jest konik - nie często można zobaczyć takiego pomysowego konika. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń