O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

czwartek, 27 października 2011

Pudełko z koronką ....

Tym razem pudełko z koronką i kryształkiem... Nie napracowałam się wiele, ale najważniejszy jest efekt, a takie pudełko mi się podoba. Wiem, że nie pokazuje nic innowacyjnego, pomysłowego, choć wcześniej obiecałam, ale prawdą też jest, że robię produkty na sprzedaż, a niestety, w dobie kryzysu klient nie zapłaci wyższej sumy za to, że ktoś napracował się więcej. Do tego dochodzi VAT, podatek i na koniec dnia zostają marne grosiki.... Dlatego staram się robić jak najprościej, najszybciej, a jednak efektownie. Wszystkie skrupulatne wycinanki, cieniowania, kraki, łączenia motywów i inne urozmaicenia mogę zostawić dla siebie, bo wiem ile pracy to kosztuje. A że na razie nie robię nic dla siebie, to wybaczcie, muszę pokarmić Was tym co mam :o) Pozdrawiam ciepło!





9 komentarzy:

  1. Pudełeczko niezwykle eleganckie, piękne.a problem który opisujesz znam bardzo dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko śliczne!Na kobiece skarby.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pudełko. Lubię takie kwiatowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kobieco i delikatnie:)
    Zapraszam do siebie na candy rocznicowe:)
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko bardzo romantyczne:) W sam raz na kobiece skarby:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miły komentarz. :) Pudełeczko śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za wszystkie miłe komentarze :o)

    OdpowiedzUsuń